Coacherbjudande, 50 % till alla! đŸ€©

Jag Àlskar mitt arbete som coach och det kÀnns Àn viktigare i dessa oroliga tider dÀr inte minst ekonomin svajar. Jag vill dÀrför bidra med min hjÀlp till fler och erbjuder nu Àven gamla klienter att ta del av mitt förmÄnliga erbjudande.

SÅ ALLA KLIENTER, NY SOM GAMMAL, ERBJUDS NU 50 % RABATT PÅ ALLA MINA COACHINGPAKET VID KÖP INNAN 31/3. MAX 1 KÖP PER KLIENT.

Passa pÄ att anvÀnda tiden som nu Àr till reflektion och eftertanke. Investera i dig sjÀlv och din personliga utveckling. Det Àr i nuet din framtid skapas!

Vi kan inte resa i vÀrlden just nu men vi kan göra en utvecklande resa i det inre, en resa som kommer göra skillnad i sÄvÀl ditt liv, som i andras. För nÀr du förÀndras, förÀndras Àven din omgivning.

Jag kan coacha dig i lokal, online, via telefon, walk and talk, ute pÄ företag eller ett lugnt café eller liknande. Du bestÀmmer! Referenser frÄn tidigare klienter hittar du hÀr Referenser coachning
.
Du köper ditt paket hÀr: https://www.bokadirekt.se/places/sandros-feelgood-30094 Du kan dela upp din betalning via Klarna eller swisha direkt. Har du nÄgra frÄgor mejla till: Sandrosfeelgood@gmail.com.

Jag Ă€r hĂ€r för dig, hjĂ€rtligt vĂ€lkommen ❀

LĂ€mna en kommentar