Nystartserbjudande 2024!

Året 2024 är själens år och det går inte längre att hålla tillbaks din längtan efter att följa din hjärtans lust. Kan du känna det? Då är detta erbjudande något för dig! Nystart 2024 ger dig en möjlighet att få hjälp att komma igång med att förändra och manifestera det du längtar efter.

Hur går det till?
Genom en kombination av Coaching och Terapeutisk Healing hjälper jag dig att stärka relationen till dig själv och lär dig att lyssna till och följa DITT hjärta, DIN intuition och DIN inre röst så att du kan skapa och våga leva livet därefter. Under coachtillfällena vägleder jag dig här och nu och framåt medan healingsessionerna går djupare och även kan få fatt i obearbetade trauman och övertygelser som blockerar dig från att skapa det liv du önskar. Under healingsessionerna vägleder jag också med hjälp av Lee Seger Healingkort och gör en större läggning för dig innan vårt samtal som till största del sker över telefon vilket ger dig möjlighet att finnas på valfri plats där du känner dig trygg och närvarande.

Välj mellan:
3-klipp Coaching 60 min 2222:- (Spara 748:-)
3-klipp Terapeutisk Healing 90 min 3333:- (Spara 1167:-)
6-klipp Kombination Coaching + Terapeutisk Healing (3 av varje) 5555:- (Spara 1915:-)

Boka kostnadsfritt samtal 30 min
Om du är osäker på vad du ska välja finns möjlighet att boka in ett kortare telefonsamtal där vi bekantar oss med varandra och du kan ställa eventuella frågor om Coaching & Terapeutisk Healing och hur ett upplägg för dig skulle kunna se ut.

Betala med friskvård
Passa på att använda ditt nya friskvårdsbidrag för året! Du kan betala med Epassi, Benify, Swish och du kan få skrivet kvitto om så önskas. Alternativt kan du betala med Klarna.

Giltighetstid
Erbjudandet gäller när du gör ditt köp innan 31/3 2024 och giltighetstiden gäller i 12 månader från köptillfället. Du hittar värdekorten här:https://www.bokadirekt.se/places/sandros-feelgood-30094/valuecards/buy

VÄGLEDNING FRÅN BALI
From 15/2tom 16/2 kommer jag kombinera semester och distansstudier i spanska med distansarbete på Bali. Du kan då boka in Terapeutisk Healing + Intuitiv coaching med mig. Jag kommer inte lägga ut några tider på bokadirekt utan mejla mig till sandrosfeelgood@gmail.com så bestämmer vi tid tillsammans. 

LEDIGA TIDER UTE TOM MITTEN APRIL
Jag är tillbaks i arbete i Kålltorp tisdag 20/3 och tider ligger ute för bokning tom mitten av April:https://www.bokadirekt.se/places/sandros-feelgood-30094

Har du några som helst frågor, bara hör av dig!
Hjärtliga hälsningar/
Jenny 

Lämna en kommentar